Postępowanie w obsłudze serwisowej

Postępowanie w obsłudze serwisowej

Dokładamy wszelkich starań, aby wizyty w salonach i serwisach Subaru były bezpieczne dla wszystkich.

W trosce o Państwa bezpieczeństwo

Nasz personel

  • Wszyscy pracownicy przebywający w strefie dostępnej dla klientów mają zawsze założone maseczki osłaniające usta i nos.

Proces dezynfekcji pojazdu przed usługą serwisową

  • Celem dezynfekcji jest zadbanie o bezpieczeństwo osób, które będą wykonywały czynności serwisowe.

Proces wydania pojazdu po usłudze serwisowej

  • Po wykonaniu zleconych prac serwisowych, samochód zostaje poddany ozonowaniu i jest podstawiony na miejsce odbioru
  • Każdy samochód przebywający w warsztacie ma założone foliowe osłony kierownicy i dźwigni zmiany biegów, które są zdejmowane w obecności klienta podczas wydawania samochodu po obsłudze.

Prosimy również o zrozumienie, że ze względu na zaistniałą sytuację czasy wykonywanych prac mogą ulec wydłużeniu.

Serwis Door-to-door

W trosce o Państwa bezpieczeństwo, wprowadziliśmy możliwość serwisu samochodu w systemie door-to-door. Oznacza to, że - po wcześniejszej rezerwacji - nasi pracownicy w uzgodnionym terminie odbiorą samochód z Państwa domu, a po wykonaniu usługi dostarczą go z powrotem (usługa dotyczy ograniczonego geograficznie obszaru - odległości od ASO, o szczegóły prosimy pytać naszych Doradców). 

Samochody przyjmowane do serwisu są dezynfekowane zarówno przed rozpoczęciem prac, jak również po ich zakończeniu.

Z uwagi na możliwe ograniczenia dostępności, prosimy o wcześniejszą rezerwację tej usługi z Doradcą Serwisowym.